FAQ

Priser

SPØRGSMÅL:

Hvad er prisen på et alarmsystem fra Falck Alarm?

SVAR:

Ingen hjem er ens, derfor tilpasses din alarm altid efter dit hjems behov. Der er hermed ingen fast pris på vores systemer. Test dit behov og bliv kontaktet:

Har du spørgsmål til vores systemer?

Indtast dine oplysninger nedenfor, så ringer vi op og tager en snak med dig om vores alarmløsninger og svarer på alle dine spørgsmål. Det er helt gratis og uforpligtende.

Du kan også ringe til os på 70 33 03 33.

Book now

Ved klik på knappen accepterer du vores persondatapolitik.

Kundeservice

SPØRGSMÅL:

Jeg kan ikke komme igennem til kundeservice – Har I så også for travlt til at håndtere alarmkald?

SVAR:

Nej. Kundeservice og alarmcentralen er to forskellige enheder, så derfor vil travlhed hos kundeservice aldrig kunne påvirke vores reaktionstid på alarmkald.

___

SPØRGSMÅL:

Hvornår modtager jeg mine 3 måneders gratis abonnement, når jeg har henvist en ny kunde til jer?

SVAR:

Når alarmen er færdiginstalleret hos den kunde, du har henvist til os, vil de 3 gratis måneder fremgå af din næste abonnementsopkrævning. Hvis du har forudbetalt dit abonnement, vil de gratis måneder komme i forlængelse af den periode du har forudbetalt for.

___

SPØRGSMÅL:

Hvor finder jeg mit installationsnummer?

SVAR:

Installationsnummeret finder du på Mine Sider. Enten under ”Indstillinger” eller under ”Fakturahistorik” på din faktura.

Betaling og faktura

SPØRGSMÅL:

Hvorfor får jeg tilsendt en rykker, når jeg har tilmeldt regningen til Betalingsservice?

SVAR:

Det er vigtigt at du husker at betale regningen manuelt, indtil tilmeldingen hos Betalingsservice er registreret. Har du derfor allerede modtaget en fysisk regning, før du har nået at tilmelde dig Betalingsservice, skal du selv betale den.

___

SPØRGSMÅL:

Hvorfor opkræver I betalingsgebyr når jeg betaler via Betalingsservice?

SVAR:

Nets Danmark, der administrerer Betalingsservice, tillægger et betalingsgebyr på 9,75 kr. Fakturabetaling har et gebyr på 49 kr. til dækning af administrationsomkostninger.

___

SPØRGSMÅL:

Jeg har endnu ikke modtaget pengene for en kreditnota?

SVAR:

Kontakt os på 70 33 11 11. Hav gerne dit installationsnummer samt reg.- og kontonummer parat.

Flytning

SPØRGSMÅL:

Kan jeg tage mit alarmsystem med, hvis jeg flytter?

SVAR:

Ring til os på 70 33 11 11 – så hjælper vi dig med din flytning. Vi sidder klar på telefonen alle hverdage mellem kl. 08.00 og 16.00.

___

SPØRGSMÅL:

Hvad gør jeg, hvis jeg skal flytte og ikke længere har brug for en alarm?

SVAR:

Ring til os på 70 33 11 11 – så hjælper vi dig med spørgsmål i forbindelse med din flytning. Vi sidder klar på telefonen alle hverdage mellem kl. 08.00 og 16.00.

___

SPØRGSMÅL:

Jeg skal flytte og vil gerne overtage alarmen i det hus, hvor jeg skal flytte hen.

SVAR:

Ring til os på 70 33 11 11 – så kan vi give dig den bedste rådgivning i forbindelse med din flytning. Vi sidder klar på telefonen alle hverdage mellem kl. 08.00 og 16.00.

___

SPØRGSMÅL:

Kan køberne af mit hus overtage mit alarmsystem fra Falck Alarm?

SVAR:

Ring til os på 70 33 11 11 – så finder vi en løsning. Vi sidder klar på telefonen alle hverdage mellem kl. 08.00 og 16.00.

Hvilken alarm passer til mig? Tag testen her og få svaret

Husk, at du får 4.800 kr. i fradrag!

Håndværkerfradraget kan også benyttes, når du får installeret en tyverialarm. Faktisk får du fradrag for 4.800 kr., når du vælger et system fra Falck Alarm.

Indtast dit telefonnummer og se din anbefalede alarm på næste side

VIS MIG MIN ALARM

Hvorfor skal jeg indtaste mit telefonnummer?

Vi bruger dit telefonnummer til at gemme dine svar og dit testresultat i vores systemer. På den måde kan vi hurtigt finde dine oplysninger, så du slipper for at skulle svare på de samme spørgsmål igen, hvis du får brug for vores rådgivning på et senere tidspunkt.

Derudover ringer vi til dig for kort at drøfte sikkerheden i dit hjem og tilbyde dig et gratis og helt uforpligtende sikkerhedstjek. Hvis du ikke har lyst til at tale med os, siger du det naturligvis bare til os, og så vil vi ikke spilde mere af din tid. Alternativt kan du frabede dig opkaldet fra os på 70 33 03 33 eller salg@falckalarm.dk, allerede inden vi ringer.

Dine øvrige rettigheder fremgår af vores persondatapolitik.

JavaScript must be activated to view this page!

To startpage

2. Skal dit system udvides, eller ønsker du endnu et system?

Næste Tillbage
Vælg et svar

3. Hvilken boligtype søger du alarmsystem til?

Næste Tillbage
Vælg et svar

4. Holder dit sommerhus en indendørstempetatur på mindst 5 grader året rundt?

Næste Tillbage
Vælg et svar

5. Hvor stor er din bolig?

Næste Tillbage
Vælg et svar

6. Hvad skal alarmen beskytte dig mod?

Næste Tillbage
Vælg et svar

7. Har der været indbrud hos dig selv eller i nabolaget?

Næste Tillbage
Vælg et svar

8. Hvor mange timer om dagen står din bolig tom?

Næste Tillbage
Vælg et svar

9. Hvor mange døre og vinduer i din bolig vil en tyv kunne komme ind ad?

Næste Tillbage
Vælg et svar

10. Er din bolig sikret mod brand, når der ikke er nogen hjemme?

Næste Tillbage
Vælg et svar

11. Er der en særlig grund til, at du kigger efter alarm?

Næste Tillbage
Vælg et svar

1. Har du allerede en Falck-alarm?

Næste
Vælg et svar

Vagtudrykning

SPØRGSMÅL:

Sender I altid en vagt eller tilkalder politiet, når alarmen går?

SVAR:

Når alarmen går, vurderer vi ud fra de informationer, vi modtager fra de forskellige alarmkomponenter, om der skal sendes en vagt afsted. Vi giver samtidig politiet besked, og hvis de finder det nødvendigt, sender de en patrulje afsted.

Hvis der er tale om en fejlalarm, sender vi ikke en vagt afsted, men giver dig i stedet besked via en sms.

Opsigelse

SPØRGSMÅL:

Hvordan opsiger jeg mit abonnement hos Falck Alarm?

SVAR:

Ring til os på 70 33 11 11 - alle hverdage mellem kl. 08.00 og 16.00.

Komponenter

SPØRGSMÅL:

Hvor ofte skal batterierne i mine alarmkomponenter skiftes?

SVAR:

Det er meget forkelligt, hvor ofte batteriene skal skiftes. Det afhænger af, hvor meget komponenterne bliver brugt. Hos Falck Alarm overvåger vi altid dit batteriniveau. Når det er ved at være tid til et batteriskifte, kontakter vi dig.

___

SPØRGSMÅL:

Jeg har kæledyr, som løber frit rundt i huset, når de er alene hjemme. Sætter de alarmen i gang?

SVAR:

Bevægelsessensoren i dit alarmsystem kan tilpasses dit kæledyr, så alarmen ikke går, selvom din hund eller kat går ind i sensorens detekteringsområde.

Ledige stillinger

SPØRGSMÅL:

Kan jeg få job os jer?

SVAR:

Vi søger løbende nye kolleger hos Falck Alarm. Se vores ledige stillinger, eller send os en uopfordret ansøgning.

Håndværkerfradraget kan også bruges på privatalarmer. Beregn din besparelse her!

×

Beregn, hvor meget du kan spare med håndværkerfradraget!

Du kan få fradrag for 4.800 kr., når du vælger et system fra Falck Alarm.

Prøv vores hurtige alarmtest og beregn din præcise besparelse.

x

Kontakt Falck Alarm

Falck Alarm by Verisure A/S
Hovedvejen 2
2600 Glostrup
CVR-nr.: 38049380
Salg: 70 33 03 33
Kundeservice: 70 33 11 11

Falck Alarm

Find Falck Alarm på Facebook

Falck Facebook